Να εξηγηθώ, πριν προλάβω να παρεξηγηθώ.
Το μόνο που εισέπραξα στα μπλογκ "μαμαδων" ήταν μια τόοοοοοσο γλυκανάλατη ατμόσφαιρα, τόοοοοσα υποκορίστικά που κόντεψα να ανεβάσω ζάχαρο στον 3ο μήνα! Το ξέρω είναι γλυκό και όμορφο να ετοιμάζεσαι να γίνεις μαμά, αλλά έλεος , οπλακουντιλίνος και ο εμετούλης δεν νομίζω ότι είναι και ότι πιο sane!!!! Δεν έχω ξάδερφο τον γκρινιάρη απο τα στρουμφάκια απλά γουστάρω να τοαντιμετωπίζω λίγο πιο ρεαλίστικά , κυνικά αν θέλετε,με χιούμορ πάντα .
Για όσους με γνωρίζουν , δεν με γνωριζουν και όσους θέλουν να με μάθουν , είμαι η Γιούλη , για τους φίλους Jul. Είμαι 27 ετών και περιμένω το πρώτο μου παιδί.
Αυτό το μπλογκ δημιουργήθηκε κατόπιν πολλών νευρων καθότι προσπαθούσα να αντλησω πληροφορίες για την εγκυμοσύνη γιατι και οι γυναικολόγοι ανθρωποι είναι , δεν είναι τηλεφωνική υποστήριξη 28 ώρες το 24ωρο για τις πιο απίθανες απορίες που μπορει να έχει μια newly soon-to-be-mom.
Το μόνο που εισέπραξα στα μπλογκ "μαμαδων" ήταν μια τόοοοοοσο γλυκανάλατη ατμόσφαιρα, τόοοοοσα υποκορίστικά που κόντεψα να ανεβάσω ζάχαρο στον 3ο μήνα! Το ξέρω είναι γλυκό και όμορφο να ετοιμάζεσαι να γίνεις μαμά, αλλά έλεος , ο
Δεν θάλω να προλογίσω περισσότερο , περιμένω τα comment σας , και τις ιδέες σας για το τι θα θέλατε να δέιτε!
Σας φιλώ
Είσαι Θεά!
ReplyDeleteΜεγεία το μπλογκ και με το καλό το μωράκι!
Αναμένω τη συνέχεια.
Άντε ρε Γιούλμπαχαρ και στα δικά μας οι αφυστίκωται οι εξόν του κλαμπ της εγκαστρίας.
ReplyDelete